[ESC-News] Susanne Geogi representará a Andorra en Eurovision 2009 con el tema “La Teva Decisió”


La RTVA, televisora encargada de la preselección eurovisiva andorrana, presenta a la representante de dicho país en Eurovision 2009.

Se trata de Susanne Georgi, elegida gracias al jurado profesional y el televoto de la audiencia. Esta gala conto con un reportaje inédito de la participación de Andorra en Belgrado y su historia en Eurovision.

Las votaciones fueron las siguientes:

1.- Susanna Georgi – La Teva Decisió 47% (Jurado) – 67% (Televoto)

2.- Mar Capdevila – Passió Obsessiva 23% (Jurado) – 13% (Televoto)

3.- Lluis Cartes – Exhaust 30% (Jurado) – 21% (Televoto)

A continuación, les presentamos la canción que representará a Andorra en Eurovision Moscú 2009.

Susanna Georgi – La Teva Decisió [Andorra Eurovision 2009]

Letra de la canción – Lyrics >>La Teva Decisió

Sé que m’estimes malgrat tot,
que desconfies de la sort.
Però no ho pots negar
– és un error-
deixar-ho tot serà
la fi del nostre amor amor.

La teva decisió
m’allunya del present;
La història entre tu i jo
són fulles que s’endú el vent.

Silencis compartits,
somnis per recordar,
Paraules que ens hem dit,
mentides que són veritat.

ah ah ah!
ah ah ah!
I know that I’m right
ah ah ah!
I’m getting a life

És el moment de corregir.
L’adéu serà com un sospir
Confiar que l’endemà
l’amor tornarà a ami.

La teva decisió
m’allunya del present;
La història entre tu i jo
són fulles que s’endú el vent.

Silencis compartits,
somnis per recordar,
Paraules que ens hem dit,
mentides que són veritat.

ah ah ah!
ah ah ah!
I know that I’m right
ah ah ah!
I’m getting a life

Sabrem lluitar, sabrem seguir,
mirar el futur, trobar-te i ser feliç.

La teva decisió
m’allunya del present;
La història entre tu i jo
són fulles que s’endú el vent.

Silencis compartits,
somnis per recordar,
Paraules que ens hem dit,
mentides que són veritat.

ah ah ah!
ah ah ah!
I know that I’m right
ah ah ah!
I’m getting a life

… amor meu no oblidis mai…

One response to “[ESC-News] Susanne Geogi representará a Andorra en Eurovision 2009 con el tema “La Teva Decisió”

Responder

